NEKA BUDE

Jednom kad smo Silvija i ja bile na Mokroj Gori, kad je Kusta snimao Život je čudo, a ja se palila da ću da upišem akademiju, filmsku režiju, pa smo malo bili na snimanju da vidimo kako to izgleda, naravno ništa nije bilo planirano, odnosno bilo je slučajno. U celoj gužvi od raznih glumaca, glumica, organizatora, i 10,000 statista iz Užica i šire, oduševila nas je Baba koja uopšte nije bila u toj dimenziji.

Drugim rečima ona nije imala pojma da se snima film. Baba je  čuvala ovce, to je bilo njeno glamurozno zanimanje.

Na svako naše... "ali ovo ,ali ono" njen radostan odgovor je bio:

 NEKA BUDE,ili u prevodu LET IT BE.

 Ne znam da li je Bakica živa danas , ne znam joj ime, ali njen savet nikad necu zaboraviti.

Dakle, šta god da se dešava NEKA BUDE, LET IT BE, a to
 pišem i za vas koji/ako čitate ove moje gluposti.


Uzgred, Let it Be mi je najomiljeniji album Bitlsa (The Beatles). U svakom slučaju, više ih volim od Stonsa (The Rolling Stones). A između Blur i Oasis nema dvoumljenja.

Majka kupila kasetu 1989. Tad smo bili u hippy fazi. Bolje to nego Lady Gaga and the Co.
Kaseta je preslušavana i predlušavana dok kasetofon nije crkao. Ne verujem da sam sačuvala kesete Bitlsa. Ne mari. Bitno da ostane taj lep osećaj slobode kojeg danas retko da ima. Nezamenjivo.

Коментари

Популарни постови са овог блога

КЊИГЕ ЈАКОВЉЕВЕ

ПРЕЦРТАНО ИМЕ

Гетоизирана пријатељства илити цуцла за одрасле