ЈАПАНСКИ ДОРУЧАК

 Егзотичан назив за данашњи унос у епизоду "Драги дневниче". Слушам песму групе Јапански доручак (Japanese Breakfast).  Наравно, песма подсећа на Флитвуд Мек (Fleetwood Mac).


 Група је одлична, песма је фантастична. Препоручујем вашем уху, нећете се досађивати.

Како сам сазнала за ову групу? Тражила сам кулинарске идеје на јутјубу за доручак. Интересовало ме шта Јапанци једу за доручак и искочи ми осим јапанског омлета и ова група. Нисам се покајала што сам се преусмерила на групу уместо на доручак. Та претрага се одиграла мало више пре три године. Није толико важан податак колико тек сада могу да кажем да сам наишла на видео записе који се заиста баве јапанским доручком.

Највише ме је обрадовало то што неке јапанске домаћице односно - пошто та реч није више популарна код жена (ваљда је ретроградна реч) - вилогерке (v-logger), фриленсери (то су људи који раде од куће али нису домаћице и домаћини, нећу да вређам) и остали самци (single people), укључујући и друге ноблес-модерне-покондирене називе, имају видео записе које постављају на јутјуб у којима приказују своје јутарње и остале навике. 

Кога је то брига шта поједини усамљени људи раде у својој кухињи? Мене!

Узгред буди речено (дал` се ово пише одвојено) многи од тих видеа су не само инспиративни за кување, потпомажу машту у том смислу, већ и имају умирујуће, бензоско дејство (још један савремени израз). У суштини маса тих производа које они користе не могу овде да се купе. Али ако ништа друго, могу макар да направим јапански омлет, јер су састојци једноставни само што је омлет на пример правоугаоног облика а и прави се на интересантан, практичан начин. Да ли сам неком заголицала машту?

Певачица овог бенда је корејског порекла, што је врло интересантан спој кулинарства и музике, у мојој глави, а можда и у њеној. Она има глас рецимо како ја замишљам да су сирене из Хомерове Одисеје имале. Музика ме подсећа на Кренберис, Флитвуд Мек, психо-поп (јел постоји тај жанр?).

Такође препоручујем и овај концерт:




Коментари

Популарни постови са овог блога

КЊИГЕ ЈАКОВЉЕВЕ

ПРЕЦРТАНО ИМЕ

Гетоизирана пријатељства илити цуцла за одрасле