Вести из поезије: Предосећање

 Десанка је знала нешто што ја не знам.

Верујем да, то нешто, многи знају, али ми нису јасни, зашто нису своју децу, пријатеље, итд. научили том знању.🤷

Или је то "знање" фатаморгана.

------------------------------------------------


Предосећање 


Познала сам те кад снег се топи, 

топи, и дува ветар млак. Близина пролећа душу ми опи, 

опи, па жудно удисах зрак. 

С нежношћу гледах стопа ти траг, траг пo снегу белом; 

и знадох да ћеш бити ми драг, драг у животу целом. 


Познала сам те у звонак дан, 

дан пијан, свеж и мек. Чињаше ми се већ давно знан, 

знан кад ес познадох тек. 

С нежношћу гледах стопа ти траг, траг на cнегy белом; 

и знадох да ћеш бити ми драг, 

драг у животу целом.


Познала сам те кад копни лед, 

лед, док се буди пролетњи дах; 

кад дан је час румен, час сетан, час блед, 

кад сретно се и тужно у исти мах. 

С нежношћу гледах стопа ти траг, 

траг пo снегу белом; 

и знадох да ћеш бити ми драг, 

драг у животу целом.


Десанка Максимовић

Коментари

  1. Хммм. И даље не знсм шта је Десанка мислила под овом слутњом. Нешто позитивно или негативно.
    Тако бих волела да ми неко објасни.

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

КЊИГЕ ЈАКОВЉЕВЕ

ПРЕЦРТАНО ИМЕ

Гетоизирана пријатељства илити цуцла за одрасле