НОВИ АЛБУМ BLUR, ТРАУМЕ, ADHD, СКРАЋЕНИЦЕ, И ЛАТИНИЧНО ETC.

 На пример, слушам нови албум Blur. Нови од пре пет месеци, алгоритам је затајио. У мору алгоритама и видеа, баш то што волим је промакло. Бзвз. Ништа не може бити по мом. Теко да јесте осим кад је нешто погрешно. А лепо је речено "не желите којешта". У ствари ту сам изреку сад измислила. Неко је рекоа нешто счино неге у неком времену раније. Мој ADHD мисаони апарат зеза и крије сећањ од мене. Да није неки PTSD? Који по реду? 

Сад су те трауме модерне. Разни методи суочавања. Брате, нема од тога ништа. Нико није исцелио никакву рану јер увек остаје ожиљак. Само може мало да се ублажи. Како на Светој Гори рекоше старцу, нешто у тсилу, душа ти је поцепана, закрпићемо али остаће рана. Нема шале с тим. То је крст који се носи и тачка. Навикни се.

До тада док то не зацели, та рана или ране, а некад зацељују брзином којом настају холивуски римејкови и сећање на њих, слушамо Blur а ја сам DJ.

Доста са тим апстрактним скраћеницама или како се оно беше стручно зову у лингвистици. Заборавила сам.

Russian Strings




Коментари

Популарни постови са овог блога

КЊИГЕ ЈАКОВЉЕВЕ

ПРЕЦРТАНО ИМЕ

Гетоизирана пријатељства илити цуцла за одрасле