РАЗМИШЉАЊЕ НА ЈУДИНУ ИЗДАЈУ

 


Пазимо! Смерно стојмо у Духу.


Раскаја се Јуда. Што значи, Господ Љубави му опрости али Јуда не могаше себи опростити издају. 

Издају Бога, због пишљивих 30 Сребреника.

Само 30. Број година Господњих. По један Сребреник за сваку проповед, сваку молитву за свет и сваку сузу за тврдоврати народ из кога потече. И не само тај већ за сваки народ тврдоврати , СРЕБРОЉУБИВИ. За наш народ. Зар мислимо да смо бољи јер смо 30 дали да обновимо цркву? Коју? 

Ону у којој неки имају отворена врата а неки не!?


ЗАТО НАМ СВЕТИ ОЦИ, ПОПУТ ЛЕСТВИЧНИКА, ОСТАВИШЕ У АМАНЕТ ДА СВАКО ЗЛО ОД СЕРЕБРОЉУБЉА ПОТИЧЕ.


СРЕБРОЉУБЉА. 

СРЕБРОЉУБЉА.

СРЕБРОЉУБЉА.


КОЈЕ ДАЉЕ ПОРАЂА ЗАВИСТ, КОРИСТОЉУБЉЕ, СТРАХ ОД БОЛЕСТИ, СМРТИ. ПРЕТЕРАНУ БРИГУ ЗА ТЕЛО. 


А ШТА НАМ РЕЧЕ ГОСПОД, ШТА ЋЕ БИТИ СА ОНИМА КОЈИ ЖИВОТ ХОЋЕ ДА САЧУВАЈУ.


ШТА? СЕЋАМО ЛИ СЕ МИ ТОГА?


СРЕБРОЉУБЉЕ ПОРАЂА ЗАВИСТ КОЈА ДЕЛИ ЉУДЕ. НА ОНЕ КОЈИ СУ ОД КОРИСТИ И ОНЕ КОЈИ СУ НЕБИТНИ ЈЕР НИСУ ОД КОРИСТИ. ЈЕР НЕМАЈУ ПАРА.


ПА СЕ ДАЉЕ ДЕЛЕ НА VIP ЉУДЕ И ОНЕ КОЈИ ТО НИСУ.

 НА МИЉЕНИКЕ СВЕШТЕНИКА И ОНЕ КОЈИ СУ НЕБИТНИ ПА ИХ НЕБИТНИ ЈУРЕ ЗА ИСПОВЕСТ.


СРЕБРОЉУБЉЕ КОЈЕ ЈЕ ПРЕД БОГОМ МРСКИЈЕ (СИГУРНА САМ) ОД АЛХОХОЛИЗМА, СТОМАКОУГАЂАЊА И БЛУДА.


СРЕБРОЉУБЉЕ КОЈЕ ОДРЕЂУЈЕ КО ЈЕ ПОТРЕБИТИЈИ А КО НИЈЕ УОПШТЕ ПОТРЕБИТ. 


ЗАТО ЈЕ ГОСПОД ПРЕВРТАО СТОЛОВЕ.


МИ СМО ТИ КОЈИ ИЗДАЈУ ХРИСТА СВИ МИ СРЕБРОЉУБИВИ.


СВИ МИ КОЈИ ПЛАЋАМО ДРУГОГ ДА БИ СЕ ДРУЖИО СА НАМА. ДОТЛЕ СМО ДОШЛИ!


И КАКО СМО МИ РАЗЛИЧИТИ ОД ЈУДЕ???? 


КАКО? И КАКО МИСЛИМО ДА ЋЕМО ЗАВРШИТИ?


А битније је који дан се фарбају јаја. Свака част!

Коментари

Популарни постови са овог блога

КЊИГЕ ЈАКОВЉЕВЕ

ПРЕЦРТАНО ИМЕ

Гетоизирана пријатељства илити цуцла за одрасле